Sunday, November 17, 2013

Op zoek naar een fantastische lederen strap voor je vintage horloge?

Dit is een no-brainer, de beste lederen straps in alle mogelijke ledersoorten, James Hyman van DB10 straps. Bestelde bij hem een maand geleden een rally-strap voor mijn Tudor Submariner. Enkele dagen later zit de strap in de bus, echter véél te lang, 130/90 en dat voor mijn smalle polsen. Geen nood! James stuurt onmiddellijk de juiste maat, de verkeerde strap mag ik houden en om het goed te maken stuurt hij me nog een extra verrassingsstrap in een prachtige exotic skin. Kijk hier op zijn geweldige site: http://db10straps.tumblr.com/.

Hieronder een foto van mijn Tudor Submariner 94010 met de rally strap van James. Het horloge heeft de zeldzame combinatie van snowflake hands met een zwarte dial en ronde markers ipv de vierkante; serial 88xxxx. Geweldig horloge met als minpuntje een zéér zwaar gekraste caseback. Ook de case zelf heeft duidelijk al een zwaar leven achter de rug. Militair verleden? Misschien, wie zal het zeggen. De casback doet vermoeden van wel; je kan je afvragen hoe je die anders zo krijgt.


No comments:

Post a Comment